Андре Янг (Andre Young або Dr. Dre) народився 18 лютого 1965 року і виріс в Комптоне, який деякі вважають самостійною адміністративною одиницею, але взагалі це як би ще один район Лос-Анджелеса. Вирощений і вигодуваний матір'ю і бабусею, Андре дуже любив баскетбол і отримав прізвисько (під яким все його знають) тому, що його баскетбольним ідолом завжди був прославлений центровий Dr. J. Музичні переваги його матері (Джеймс Браун, Мервін Гей і Funkadelic Parlament) явно вплинули на Дре, і тинейджер вирішив присвятити весь свій вільний час музиці, підробляючи ді-джєєм на шкільних і клубних вечірках.
У 16 років Дре ді-джєїт в дорослих клубах, куди при інших обставинах вхід був би йому заборонений, і мікшируєт класичні соул-композіциі для радіостанції "K-Day", а через рік його беруть на роботу в знаменитий лос-анджелеський клуб "Eve After Dark", де він залучається до хип-хопу, і в крихітній студії клубу починає складати власні пісні. Примітно, що на відміну від колег, які будували свої записи на семплах, "ськречах" вертушки і драм-машинах, Дре, як ді-джей і реппер, створював фон для речитативу, граючи на клавішних, і не боявся сам співати.
У 1982 році після утворення World Class Wreckin' Cru, одній з найзнаменитіших лос-анджелесських груп, електро-фанк-денсом, що займалися, Дре стає їх ді-джєєм (там всі були ді-джеямі). У студії "Eve After Dark" він знайомиться з DJ Yella, своїм майбутнім напарником по N.W.A., і разом з Лоренцо Уїлліамсом вони записують масу нових демо, серед яких виявляється і пісня Дре "Surgery" з приспівом: "Calling Dr. Dre to surgery"(Доктор Дре викликається на операцію), яка з подачі World Class Wreckin' Cru стає першим локальним хітом Дре.
Проте в компанії чотирьох ді-джєєв йому стає тісно, і Янг шукає виходи для тієї величезної маси пісень, які він написав в першій половині 80-х. Паралельно він продовжує проводити свої "Skateland Parties", дуже популярні в South Central, на одній з яких він зустрічає молодого Айс-кьюба і жартома примушує його замість "My Adidas" заспівати "My Penis". Незабаром Дре вперше пробує себе як продюсера, представляючи інтереси CIA, дуету Ice Cube і Sir Jinx.
У 1986 році Дре і Кьюб починають писати пісні для музичних колективів, що записуються на лейбле EAZY-E Ruthless Records, і разом з Ізі утворюють перший склад N.W.A. Тріо вперше виступає за межами Комптона на розігріванні у Salt-N-Pepa в залі "Hollywood Palladium" і відразу ж піднімає на вуха розпалену публіку, яка вже не мала ніякого бажання слухати Salt-N-Pepa.
У 1987 році Дре продюсируют дебютний альбом "N.W.A. And The Posse", а роком пізніше під його керівництвом записується "Straight Outta Compton", самий андерграундний реп-альбом кінця 80-х, що навішує на N.W.A. ярлик "Sex Pistols репа".Дре продюсируєт дебютний сольний диск EAZY-E "Eazy-Duz-It", який розходиться двохмільйонним тиражем, і танцювальний альбом своїх земляків J. J. Fad, який стає платиновим, після чого Dr.Dre купує розкішний червоний "Мерседес". Між гастрольними турне Дре якимсь чином вдається викроїти вільний час, і він поширює свій платиновий продюсерський талант на дебютний альбом далласького реппера D.O.C. і суперальбом однієї з його численних подружок соул-ісполнітельніци MichelТle. Дре стає піонером і новатором так званого хип-хоп-соула (рітм-енд-блюзового вокалу поверх хип-хопового бита). У 1990 році його руки добираються і до Above The Low.
Після відходу з N.W.A. Айс-кьюба вокальним лідером групи стає, звичайно ж, автор більшості текстів EAZY-E, а музикою як і раніше завідує Дре. На двох випущених в 1990-91 роках платинових записах EP "100 Miles And Runnin" і LP "Efil4zaggin" (перевернена фраза "Niggaz4Life") Дре блищить фанковимі вигадками, тоді як Ізі виступає вульгарним коміком в своїх текстах. В кінці 1991 року Дре виражає намір покинути N.W.A. і наступного року засновує Death Row Records разом з Сьюджем Найтом, уклавши дістрібьютерськоє угоду з Interscope Records. Дре пішов фактично з тієї ж причини, що і Кьюб. Він не був задоволений фінансовими справами в групі і на Ruthless Records, які, на його думку, необгрунтовано занизили гонорари за всі вісім альбомів, що він спродюсировал в період з 1986 по 1991 рік (сім з них, між іншим, стали платиновими, і один золотим!).
Формально Дре все ще зобов'язаний був працювати на лейбл Ізі, але йому все-таки дали свободу. Із цього приводу є легенда, яка, якщо добре прикинути, може виявитися реальним віддзеркаленням цих закулісних подій. Говорять, що сам Сьюдж Найт зайшов якось в офіс Ruthless в повній боєготовності і погрозив убити менеджера N.W.A. Джері Геллера, якщо той достроково не розірве без всяких умов контракт з Dr. Dre.
Після відходу Дре резонно було припустити, що поріділі N.W.A. довго не протягнутий (з креатівной команди залишився один лише амбітний Ізі, а MC Ren і DJ Yella завжди були всього лише хорошими виконавцями). Услід Дре Ізі, що йде, став лихословити: мов, "Дре - з породи тих, кого називають студійним гангстером". Проте Дре трохи не перекреслив ці слова своєю сумною поведінкою.
Не дивлячись на те, що Dr. Dre володів певним впливом на всьому Західному побережжі, як колишній учасник N.W.A., і жив в розкішному будинку в San Fernando Valley, він постійно виявлявся замішаним в дрібних і крупних правопорушеннях. Так, тележурналістка Ді Барнс пред'явила йому багатомільйонний судовий позов, заявивши про те, що в 1991 році "Дре шпурнув її об стіну одного з нічних клубів Голлівуду в пориві обопільного нерозуміння". Повідомлялося також, що Дре "брав участь в пошкодженні щелепи одного продюсера", за що загримів під достатньо тривалий домашній арешт, а ще був затриманий поліцією, як безпосередній учасник галасливого розбирання, яке мало місце у фойє одного готелю в Нью-орлеане. Додатково до всього слегонца підхмелена компанія, що влаштувала пікнік біля його житла, спалила його будинок, при гасінні якого загинули два пожежники. А до кінця цього кошмарного 1992 року в Дре до всього іншого стріляли, і з його ноги було витягнуто чотири кулі. Втім, цей рік був не зовсім втрачений для нього в професійному плані. Після виходу епохального мегаальбома "Chronic" його оцінки з боку Ізі або кого б то не було нікого вже не старого доброго фанка Джорджа клінтона і Parliament-Funkadelic і гранично реальних текстів Дре вдалося вивести формулу нового стилю G-Funk, який подпітиваєт гангста-реп і до цього дня. Ви не повірите, але такий епохальний і революційний альбом, яким з'явився "Chronic", був названий на честь жменьки марихуани, яку на чорному сленгу називають "хронікою" . Написаний Дре і D.O.C., який пошкодив голосові зв'язки в автомобільній катастрофі, "Chronic" розійшовся тиражем 8 мільйонів копій і 8 місяців не покидав першу десятку кращих альбомів журналу "Біллборд", а його справжньою зіркою став тоді ще молодий Snoop Doggy Dogg, голосу якого Дре, що запам'ятовується, довірив свій дебютний сингл "Deep Cover" (що став базовою темою для саундтрека до однойменного фільму Лоренса Фішберна), що вийшов весною 1992 року. Не секрет, що вокальні дані у Дре не такі ж вражаючі, як, скажімо, його продюсерське чуття ("Я можу узяти 3-річну дитину і записати з нею річ, яка стане хітом". - Dr. Dre). Дре відкрив талант Снупа через свого звідного брата Warren G і узяв під контроль його репперськую кар'єру. Завдяки такому благоволінню Снупа можна було почути на "Хроніці" не менше, ніж самого маестро Дре. Крім Снупа, в студійну команду під назвою The Dogg Pound увійшли майбутні зірки G-Funk, такі як Dat Nigga Daz, Rage, Nate Dogg, Kurupt, Warren G, RBX і ветеран гангста-репа Buchwick Bill з Geto Boys.
На MTV на подив швидкого вподобали крутити реп-кліпи, а в 1993-94 роках сингли Дре "Nothin' But A G' Thang", "Dre Day" і "Let Me Ride" били всі рекорди по раськупаємості. Dr. Dre номінувався на "Греммі" по двох категоріях і получил-таки одну статуетку за "Let Me Ride" в номінації "Best Rap Performance", хоча, дивлячись правді в обличчя, заслуговував більшого. Так на Західному побережжі з'явився свій імператор.
А як же конфлікт з EAZY-E? Він знайшов своє віддзеркалення на "Хроніці" в композиції "Fuck Wit Dre Day", де Снуп разом з Дре говорять: "На нас тримався твій лейбл, а потім ми відібрали у тебе цукерочку і штовхнули маленького хлопчика під зад", а потім Снуп залепліваєт останній ляпас Ізі, пропонуючи йому "to eat а big fat dick". На все це Ізі відповідає своєю піснею "Muthaphukkin' Gs".
У наступні чотири роки ви змогли б на пальцях злічити модні хип-хоп-запіси, які в тому або іншому ступені не випробовували впливу G-Funk. Дре допоміг Снупу записати його мультиплатиновый альбом "Doggystyle", який став одним з тих, що самих продаються дебютних реп-альбомов в історії з своїми 5 мільйонами продажів, тоді як Снуп був випущений під заставу в 1 мільйон доларів після того, як його звинуватили у вбивстві, якого він не здійснював. "Doggy Dogg World", кліп до якого зняв сам Дре (Док взагалі зняв більшість кліпів Догги Догга), а також "Murder Was The Case" з саундтрека до однойменної картини, режисерського дебюту Dr. Dre, стали справжніми хітами в 1994 році. Небагато чим після Айс-кьюба Дре відчув тягу до запису саундтреков, і в 1994-95 роках з його благословення були записані звукові доріжки до фільмів "Above The Rim" (за допомогою цієї роботи його брат Warren G, що записувався на Def Jam, розкрутив свій легендарний сингл "Regulate") і кьюбовському "Friday". Співпраця з Айс-кьюбом продовжується в сумісних синглах "Natural Born Killaz" і "Helter Skelter", після чого Дре продюсируєт хип-хоп-рітм-енд-блюзменов Blackstreet, але після платинового синглу "Keep Their Heads Ringin'", номінованого на "Греммі", не поспішає випускати нові альбоми під своїм ім'ям. Проте це його зовсім не турбує, адже важ табір Death Row під його одноосібним контролем, а друзі і конкуренти продовжують копіювати його стиль, і лише 2Pac йде своєю дорогою. Дре його дуже поважає, продюсируєт і сам читає на безперечному хіті Шакура "California Love", з подачі якого альбом 2Pac "All Eyez On Me" розходиться більш ніж 6-мільйонним тиражем.
Втім, в період з 1994 по 1996 рік Дре нарешті знайомить широку публіку з тим, чим він займався до N.W.A., випустивши три збірних альбому своїх ранніх пісень. "Concrete Roots" (94) ясно показують, що на початку 80-х Дре рутинно експлуатував мейнстрімний "old-school" і не мав яскраво вираженого стилю. "Back N Tha Day" (96) виглядав поцікавішим, заправлений свіжими реміксамі його речей, що раніше не видавалися (з двома абсолютно новими речами, написаними в середині 90-х). А щодо збірки "First Round Knock Out" взагалі мало що відоме.
На початку 1996 року Дре отримує недовгий термін у підробленій справі річної давності про напад на людину і з 10 лютого по 10 липня проводить на казенних нарах у в'язниці Пасадени. Там він переосмислює своє життя і через тиждень після звільнення покидає Death Row, заявляючи, що гангста-реп мертвий.
Але вже на першому релізе його власного нового лейбла Aftermath Records він говорить, що "був там і встиг багато що зробити" ("Been There, Done That"). На альбомі "Dr. Dre Presents The Aftermath", який з'являється в листопаді (після того, як Дре одружувався), тісно стикаються Схід і Захід, жіноче і чоловіче начало, хип-хоп і рітм-енд-блюз, хардкор і піп, стара і нова школи.
Новий лейбл, нові особи, нове звучання - такий був новий девіз великого продюсера. C того часу Aftermath Records заявив про себе не тільки як про кузню нових талантів (Nowl, Sharief, Miscellaneous, RC, HANDS ON), але і як про душевний притулок для всіма поважаних ветеранів King T, RBX і Mel-Man. Паралельно Дре продовжував продюсировать записи найталановитіших репперов обох побережжя (Nas, Scarface, FIRM, 2Pac) і видавав один за іншим збірки свежейрітм-енд-блюз- і хип-хоп-продукциі.
Про долю ж Death Row після того, як Сьюдж Найт загримів на 9 років в місця, де всі розваги зводяться до прогулянок, телевізора і тренажерного залу, і згадувати не хочеться. Чотири роки Death Row був реальною силою, що претендує стати "Мотауном" 90-х років, але не вийшло, тому що неможливо постійно імітувати одні і ті ж звуки і ялозити одні і ті ж теми (початі в "Хроніці") без риски набриднути всім і кожному. "У тому, що мені до цих пір вдавалося почути, були багато запозичених у мене ідей, - із сумом в душі говорить Док. - Але я не в образі. Я розглядаю все це як комплімент. Хоча я упевнений, що якщо коли-небудь зберуся записати "Chronic 2", це буде зовсім інша музика".
Я вышел на пенсию. Теперь не представляю что Мне делать в свободное время? Возможно кто нибудь посоветует, чем себя занять. Я сам склоняюсь к приусадебному хозяйству. Теперь сижу, изучаю такие темы, как:
[color=#000000][size=21]что наклеить (фотообои, обои, ткани и другие материалы для декора дверей своими руками)[/size][/color] Где купить книгу Электропривод и система управления приточной вентиляцией с кондиционированием воздуха, система электроснабжения промышленного предприятия. Расчет суточного потребления электроэнергии, сечения и марки кабелей и проводов распределительных электросетей. http://telefon-3kol.pp.ua/ 1. Профессиональный психологический отбор Максименков А. Н. В кн.: Техника хирургических операций. М. 1944. http://mobilejps56.pusku.com/ Процессуальные формы получения и исследования доказательств являются типовыми. Они не должны ис ключать возможность существования нестандартных ситуаций, а также возникновения новых, не предусмотрен ных типовыми формами, средств доказывания и источ ников доказательств.